خدمات اختصاصی بوم فراز برای کسبوکارها؛ سامانه بوم توانسته بیش از 300 سرویس بانکی به صورت API های استاندارد به شرکتها، استارتاپها و کسبوکارهای مالی و سرمایهای ارائه دهد.
به گزارش اقتصادمند، بانک ایران زمین جزو معدود بانکهای کشور است که گامی درخشان درراستای توسعه بانکداری دیجیتال برداشته و سامانه «بوم»، امکان جدیدی از خدمات نوین بانکی است که متناسب با نیاز مشتریان، مسیر بانکداری دیجیتال را هموار کرده است.
در سالهای اخیر هدف بانک ایران زمین، ارائه خدمات بهروز و گسترده برای دسترسی هرچه بیشتر مشتریان به بانکداری دیجیتال است. بر این اساس طراحی سامانههای جدید و توسعه و بهبود نیازمندیهای نرمافزاری یک بانک دیجیتال از دغدغههای بانک ایران زمین است. حال بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین وارد دوره جدیدی شده و در این راستا شرکت «توسعه فناوریهای روز فراز» را تشکیل داده است.
زیرساخت سامانه «بوم» ایران زمین که فاز اول آن در مرکز نوآوری ایران شروع شد، با عملیاتی شدن آن گامی درخشان در مسیر بانکداری دیجیتال برداشته شد که اولویت با نیاز مشتریان و پاسخگویی هرچه بیشتر به آنها است.
سامانه «بوم» نتیجه همکاری مرکز نوآوری ایران زمین و بانک ایران زمین است تا به ارتقاء بانکداری دیجیتال کمک کند و خدمات بیشتر و شایستهتری به مشتریان ارائه دهد. این سامانه توانسته بیش از 300 سرویس بانکی به صورت API های استاندارد به شرکتها، استارتاپها و کسبوکارهای مالی و سرمایهای ارائه دهد. همچنین طریقه خدماترسانی در قالب ویجت به مشتریان ارائه میشود.
پرکاربردترین ویجتها و سرویسها عبارتند از دریافت صورتحساب کارت، دریافت حساب همراه موجودی، استعلام سپرده، انتقال وجه، دریافت حساب همراه موجودی، مسدودی کارت، انتقال وجه پایا- تکی، برداشت از حساب مستقیم (Direct Debit) ، شماره کارت به شماره شبا، دریافت مانده کارت و … .
اگر به شعار بانک ایران زمین که از سال 1395 نام «بانک ایران زمین، بانک دیجیتال» را بر خود نهاده است توجه کنیم جز وفای به عهد و تعهد در اجرای پروژههای متعددی که زیرساختهای متناسب با توسعه خدمات دیجیتال داشته چیزی نمیبینیم. حال این بانک با توسعه زیرساخت سامانه «بوم» ثمره زحماتش به بار نشسته است. با این وجود بانک ایران زمین را میتوان بانکداری دیجیتال، بانکداری باز و بانکداری پیشرو نیز نام نهاد.
سامانه بوم ایران زمین در بستری مطمئن در بانکداری باز، نیازهای کسبوکارتان را شناسایی کرده و طبق نیازتان خدمات ارائه میدهد. این خدمات اختصاصی کمک میکند تا کسبوکارتان به سرعت رشد یافته، محصول و خدماتی که ارائه میدهید در بازار به سرعت پیشی بگیرد و در زمانی کوتاه شما را به درآمد دلخواه برساند.
مشتریان بانک ایران زمین میتوانند از خدمات شخصیسازی شده خود در سامانه اختصاصی بوم که محیط مناسبی با امکانات روز دنیاست، بهرهمند شوند و علاوهبر بهرهمند شدن از سامانههای موبایل و اینترنت، از سرویسها و API های سامانه بوم نیز استفاده کنند که با هدف توسعه خدمات دیجیتال برای کاربران ایجاد شده است.
شاید دلیل اصلی سامانه بوم کاهش مراجعه حضوری مشتریان و اتلاف وقت آنها باشد. در عصر فناوری، سرعت و صرفهجویی در زمان و انرژی حرف اول را زده و قابل توجه کاربران است. بانک ایران زمین با راهاندازی بهروزترین امکانات روز دنیا در رقابت با بانکهای دیگر تاکنون پیشتاز و جلودار بوده است زیرا برای اهداف خود ارزش قائل بوده و در مسیر بانکداری دیجیتال برنامهریزی کرده است.
سامانه بوم بانک ایران زمین نیاز کسبوکارها را میشناسد و باتوجه به ویژگیهای آنها خدماتی اختصاصی به آن کسبوکار ارائه میدهد تا هرچه بیشتر و بهتر رشد کند.
لینک خبر: https://eghtesadmand.ir/?p=569997