لزوم معرفی محصولات بانکداری دیجیتال به مشتریان؛ معرفی و توسعه محصولات بانکداری دیجیتال به مشتریان باتوجه به گسترش فناوریهای نوین در زندگی روزمره مردم الزامی است.
به گزارش اقتصادمند، سومین دوره همایش بررسی عملکرد روسای شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با موضوع تبیین و دستیابی به اهداف تعیین شده با حضور مدیر و معاونان منطقه برگزار شد.
مدیر شعب استان مازندران در این جلسه، رئیس شعبه موفق را فردی بیان کرد که بتواند با برنامهریزی دقیق و مدون در حوزه جغرافیایی شعبه خود، عملکردی مطلوب داشته باشد و درنهایت گزارشی از آن به مدیریت استان ارائه دهد.
عبدالقیوم یمرلی ضمن ابراز امیدواری از پتانسیلهای موجود و همکاران پرتلاش در شعب منطقه، گفت: نیروهای توانمند در شرایط مختلف، توانایی خود را به کار میگیرند و درجهت ایجاد تغییرات مثبت و رشد خود گام برمیدارند.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک ایران زمین، مدیر منطقه معرفی و توسعه محصولات بانکداری دیجیتال به مشتریان را باتوجه به گسترش فناوریهای نوین در زندگی روزمره مردم الزامی دانست و افزود: بهرهگیری از سرویسهای بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات در این حوزه به مشتریان، فرصتی است که باید همکاران با تلاش مضاعف و حضور فعال از آن بهرهمند شده و رضایت مشتریان را جلب کنند.
لینک خبر: https://eghtesadmand.ir/?p=571609