به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ساترا، در این نشست بر قاعدهمند بودن تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در این رسانه ها تاکید شد.
در ابتدای این جلسه، وحید فرهمند قائم مقام رئیس ساترا با تاکید بر نقش و تاثیر رسانهها در برگزاری و مشارکت پرشور انتخابات گفت: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در رسانههای صوت و تصویر فراگیر قاعدهمند میشود.
فرهمند در ادامه به تشریح مجموعه اقدامات و تسهیلات سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر درباره فعالیتهای انتخاباتی رسانه های صوت و تصویر دارای مجوز پرداخت.
در ادامه محمدرسول حاج اقلی، مدیر کل صدور مجوز ساترا، با اشاره به پیشنویس دستورالعمل «تبلیغات انتخاباتی در رسانههای صوت و تصویر فراگیر» گفت: کلیه رسانهها در تبلیغات انتخاباتی باید از قوانین و مقررات انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران و مقررات ساترا پیروی کنند. همچنین رسانهها ملزم به استفاده از نشان «تبلیغات انتخاباتی» ابلاغشده از سوی ساترا برای تمایز محتوای مشمول این مقررات از سایر محتواهای انتشاریافته هستند.
وی در ادامه بر الزامات رسانههای کاربرمحور و تسهیلات ساترا در فعالیتهای انتخاباتی تاکید کرد.
در ادامه، مدیران رسانههای امپیفور، تماشا و دالفک و… نظرات مشورتی خود را درباره دستورالعمل «تبلیغات انتخاباتی در رسانههای صوت و تصویر فراگیر» مطرح کردند.
انتهای پیام
لینک خبر: https://eghtesadmand.ir/?p=44539