تبلیغ آنلاین کالای ایرانی در تیکتاک چین؛ شرکتهای تجاری، صادراتی، تولیدکنندگان و بازاریابان محصولات ایرانی میتوانند برای بازاریابی صادراتی آنلاین محصولات ایرانی در بازار چین اقدام کنند.
به گزارش اقتصادمند، معاون امور بینالملل اتاق تهران با بیان این مطلب از حضور گروه تجاری چینی Anext ارائه دهنده خدماتدهنده کسبوکار دوئین (TikTok) در تهران خبر داد.
متخصصان شرکت Anext «خدماتدهنده کسبوکار دوئین (TikTok)» که یکی از شرکتهای برتر تجارت الکترونیک در کشور چین است، با سفر به ایران، روز یکشنبه 11 تیرماه 1402 در اتاق بازرگانی تهران حاضر میشوند تا با فعالان اقتصادی کشورمان دیدار و گفتوگو کنند.
این شرکت ارائهدهنده خدمات فروش اینترنتی به دعوت رسمی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت و به منظور آشنایی با ظرفیتها و توانمندیهای بنگاههای تولیدی و تامینکننده ایرانی، حضور در نمایشگاه الکامپ و ارتقای سطح همکاریهای تجاری-اقتصادی بین دو کشور به تهران عزیمت و علاقهمندی خود را به منظور دیدار و مذاکره با فعالان اقتصادی در حوزه محصولات صنایع غذایی و کشاورزی اعلام کرده است.
حسامالدین حلاج، معاون امور بینالملل اتاق بازرگانی تهران، با اعلام این خبر، توضیح داد که این شرکت تجاری برای محصولات مختلف به صورت ویدئویی تولید محتوا میکند و با استفاده از دادههای هوش مصنوعی، ضمن شناسایی ذائقه مشتریان چینی، شرکتهای ایرانی را در بازاریابی و فروش محصولات از طریق پلتفرمهای پرمخاطب در چین ازجمله دوئین (تیک تاک) یاری میرساند.
در همین راستا، اتاق تهران در نظر دارد تا همایشی را ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 11 تیرماه 1402 به منظور دیدار و مذاکره فعالان اقتصادی ایرانی علاقمند با مدیران عالی این شرکت و آشنایی با فرصتهای ورود به بازار چین از طریق این پلتفرم برگزار کند.
بنابر اعلام روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، علاقمندان میتوانند برای حضور در این نشست در وبگاه اتاق تهران ثبتنام کنند و مهلت ثبتنام تا روز شنبه 10 تیرماه است.
حضور در این رویداد هیچگونه هزینهای برای اعضای اتاق و فعالان اقتصادی در برندارد، اما ثبتنام الزامی است. گفتنی است که فرم ثبتنام باید به زبان انگلیسی پر شود تا در اختیار طرف چینی قرار گیرد.
لینک خبر: https://eghtesadmand.ir/?p=566385