توییتر X شد؛ شرکت شبکه اجتماعی توییتر، نام کاربری رسمی خود را از twitter@، به X@ تغییر داد و در بخشهای دیگر هم نام توییتر را حذف کرد.
به گزارش اقتصادمند، توییتر با ادامه اقدامات خود برای تغییر برند، لوگوی جدید «ایکس» را به جای لوگوی نمادین «پرنده» در اپلیکیشن اندرویدی خود گذاشت.
این شرکت همچنین اطلاعات اپلیکیشن خود در فروشگاه گوگل پلی را بهروزرسانی کرد تا انعکاسدهنده برند جدیدش باشد و تصاویری از این اپلیکیشن با لوگوی «ایکس» در این فروشگاه برنامه، قرار داد.
این شبکه اجتماعی تلاش کرده است تا مطمئن شود هیچ برندی از توییتر در این تصاویر، به چشم نمیخورد.
در توصیف این اپلیکیشن آمده است: اپلیکیشن «ایکس»، یک میدان شهر دیجیتالی قابل اطمینان برای همه است.
این شرکت همچنین به این نکته اشاره کرد که کاربران میتوانند ویدئوهای حداکثر سه ساعته را در این اپلیکیشن بارگزاری و تماشا کنند.
با این حال، صفحه پشتیبانی «توییتربلو» میگوید که مشترکان ویدئوهای حداکثر دوساعته را میتوانند بارگزاری کنند.
اپلیکیشن «توییتر لایت» همچنان برند توییتر را دارد اما باتوجه به اینکه این اپلیکیشن آخر بار در ماه مه سال ۲۰۲۱ بهروزرسانی شد، عدم تغییر برند آن عجیب نیست.
بنابر اعلام وبگاه تِک کرانچ، این شرکت شبکه اجتماعی هفته جاری نام کاربری رسمی خود را از twitter@، به X@ تغییر داد و در بخشهای دیگر هم نام توییتر را حذف کرد.
صاحب X@ که جن ایکس هوانگ از استودیوی عکاسی و ویدئوگرافی «اورانج فوتوگرافی» بود به تِک کرانچ گفت: این شرکت بدون هیچ اطلاع یا جبران خسارتی، نام کاربری او را گرفته است.
لینک خبر: https://eghtesadmand.ir/?p=567148