انجام 97 درصد تراکنشهای ایران زمین در بانکداری دیجیتال؛ بررسیهای انجام شده نشان میدهد بالغبر ۹۷ درصد تراکنشهای بانک ایران زمین در خارج از شعبه و از طریق سرویسهای بانکداری دیجیتال این بانک انجام میشود.
به گزارش اقتصادمند، مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن قدردانی از زحمات کارکنان شعب و ستاد بانک، در اینباره اظهار داشت: همکاران من در بانک ایران زمین همیشه با جدیت و قوت مسیر موفقیت را دنبال میکنند و با اقدامات هدفمند برای کسب بهترین نتایج گام برمیدارند.
عبدالمجید پورسعید، شد یک سازمان را حاصل زحمات شبانهروزی همه کارکنان آن دانست و گفت: زمانی که یک فعالیت در مقیاس گسترده آغاز میشود، بیشک با فراز و نشیبهای فراوانی در مسیر روبهرو خواهد شد و این همبستگی و مشارکت تکتک کارکنان است که میتواند باعث پیشرفت و موفقیت یک سازمان و گذر از موانع پیشرو باشد.
بنابر اعلام روابط عمومی، مدیرعامل بانک ایران زمین ارتقاء زیرساختهای بانکداری دیجیتال را یکی از برنامههای اجرایی حوزه فناوری اطلاعات بانک اعلام کرد و ادامه داد: تامین نیاز و پاسخ به درخواستهای مشتریان و کاربران بانکداری دیجیتال، نیازمند ارائه سرویسهای مطلوب در پلتفرمهای بانک است که با تلاش همکاران در حوزه فناوری اطلاعات این امر محقق خواهد شد.
پورسعید وجود یک ساختار در روند ارائه یک محصول را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بانک ایران زمین با ایجاد یک ساختار دقیق و برنامهریزی منظم، تلاش میکند تا محصول و سرویسهای خود را به بهترین شکل و در کمترین زمان به دست مشتریان و کاربران خود برساند و پاسخگوی مسائل مشتریان باشد.
لینک خبر: https://eghtesadmand.ir/?p=567442