خلق ارزشآفرینی کیفی برای مشتریان ایران زمین؛ مدیران بانک ایران زمین بر این باورند که مشتریان حق دارند خدمات و محصولی باکیفیت را دریافت کنند بنابراین مهمترین هدف بانک، ارزشآفرینی برای مشتریان خود است.
به گزارش اقتصادمند، واژه ارزش، کلمهای است که ما را به یاد فایده، سود، قیمت و کلماتی از این دست میاندازد. در فضای کسبوکار ارزش معنای متفاوتی پیدا میکند. هر کسبوکاری باتوجه به نوع فعالیت خود ارزشآفرینی میکند. در سازمانها و مجموعههایی که به مردم خدمات مختلف ارائه میکنند، خلق ارزش در ارائه خدمات بهتر و متنوع به مشتریان معنا میشود.
بانک ایران زمین جزو آن دسته از سازمانهایی است که طی چند سال گذشته در خلق ارزش برای مشتریان خود اقدامات فراوانی را انجام داده است.
مدیران بانک ایران زمین بر این باورند که مشتریان حق دارند خدمات و محصولی باکیفیت را دریافت کنند بنابراین مهمترین هدف بانک، ارزشآفرینی برای مشتریان خود است.
ایجاد ارزش در یک سازمان با وجود خلاقیت و نوآوری باعث افزایش میزان رضایت مشتریان این بانک و خلق ارزش برای آنها شده است. همچنین شناسایی نیازهای مشتریان میتواند ارزش ایجاد کند و در ارائه خدمات و محصولات عملکرد بهتری داشته باشد.
این بنگاه اقتصادی موفقیت یک سازمان را به تصویری که در ذهن مشتری ساخته میشود، میداند و به نحوی فعالیت میکند که هر روز این تصویر برای مخاطبان خود پررنگ و شفافتر شود و این احساس رضایت، مشتریان را ترغیب به ادامه استفاده از خدمات بانک ایران زمین کرده است.
بانک ایران زمین پیوسته درجهت حمایت از کسبوکارهای نوپا در تلاش است با ایجاد زیرساختی مستحکم در فضایی امن، خدمات متفاوت را به این قشر از جامعه ارائه دهد تا آنان بتوانند با دریافت این خدمات، گامی موثر در پیشرفت اقتصاد ایران زمین بردارند.
لینک خبر: https://eghtesadmand.ir/?p=569839