همراهپلاس فراز نماد بانکداری دیجیتال ایران زمین؛ بانک ایران زمین برای تعامل و ارتباط بیشتر با مشتریان خود بهدنبال تقویت زیرساختهای بانکداری دیجیتال است که این مهم در همراهپلاس فراز عینیت پیدا کرده است.
به گزارش اقتصادمند، صنعت بانکداری مانند هر صنعتی برای ماندگار شدن و استحکام جایگاه خود در بین رقبا به ارتقا و نوآوری روز دنیا احتیاج دارد تا دوام بیاورد زیرا مشتریان هر بانک باتوجه به سرعت عملکرد آن و توجه به نیازشان در آن سرمایه گذاری میکنند.
بر این اساس بانک ایران زمین قوانین سنتی بانکداری کشور را درهم شکسته و پا به عرصه جدیدی در بانکداری دیجیتال نهاده است.
اپلیکیشن همراهپلاس فراز تجربه دلچسبی برای کاربرانی که به سرعت و دقت در انجام کار اهمیت میدهند به وجود آورده، زیرا با استانداردهای بالاتر از نسخه قبلی خود در پیادهسازی و سرعت بیشتر در ارائه سرویسهای بانکی برای مشتریان وارد عمل شده است. که این موقعیت به واسطه ارتباط دقیق و استانداردتری با زیرساخت هسته بانکی شکل گرفته است.
بانک ایران زمین برای تعامل و ارتباط بیشتر با مشتریان خود به فکر راهکارهایی برای تقویت زیرساختهای بانکداری دیجیتال خود است و با بالا بردن قابلیتهایی مانند ارتقای سرعت در انجام عملیات بانکی، به حداقل رساندن زمان صرف شده برای عملیات بانکی، ارائه یکپارچهسازی با دیگر کانالهای بانک ایران زمین، خدمات شخصیسازی شدهتر به مشتریان و همچنین امکانات و خدمات غیربانکی، قابلیت شخصیسازی با چینش دلخواه توسط مشتریان را نیز در برنامه کاری خود قرار داده است.
زمانی تفاوت همراهپلاس فراز با اپلیکیشن بانکهای دیگر برایتان روشن خواهد شد، که یکبار از آن استفاده کنید زیرا یکپارچگی ارائه خدمات و سهولت در انجام فرایند بانکی با سرعت بالا را به چشم خواهید دید بدون اینکه زمان زیادی صرف کنید یا احتیاج باشد در صف انتظار بانک قرار بگیرید. همه چیز با سرعت تمام روی موبایلتان فراهم خواهد شد.
در اینجا باید به سرویسهای اصلی بانک ایران زمین اشاره کرد که شامل احراز هویت آنلاین، افتتاح حساب غیرحضوری، انواع خدمات چک، انواع خدمات تسهیلاتی، انتقال وجه با مبداء سپرده و کارت (حقوقی، حقیقی) و همچنین انواع خدمات غیربانکی است؛ همه این سرویسها با فناوری روز دنیا در حال توسعه و بهروز شدن است و سرویسهای بیشتری به این خدمات در حال اضافه شدن است.
شاید دلیل اصلی ایجاد همراهپلاس فراز تعامل بیشتر مشتریان با بانک است که نیاز به ارائه تجربههای کاربری یکپارچه در آن محسوس است.
باتوجه به عصر نوآوری در صنعت بانکداری دیجیتال نیاز به ارائه تجربههای کاربری یکپارچه در بانکداری دیجیتال احساس شده و مدیران بانک ایران زمین همگام با تکنولوژی روز دنیا به امکانات استانداردسازی و شخصیسازی خدمات توجه بیشتری کرده تا زیرساخت کانالهای یکپارچهای به وجود آورده و تعامل با مشتری بیش از پیش انجام گیرد. نتیجه این تلاش تولید کانال موبایل وابسته به زیرساخت یکپارچه بوده که تمام قابلیتهای اپلیکشن قبلی را ارتقا داده و به قابلیتهای آن افزود است تا در زمان کمتر و هزینه پایینتری رضایت مشتریان را جلب کند.
از مزایای توسعهیافته همراهپلاس فراز ارائه سرویسهای ترکیبی و بانکی جدید (مانند پل و…)، عملیات اتوماتیک، خدمات غیربانکی پرکاربرد (سرویسهای استعلامی غیربانکی مانند ناجی و…) و محیطهای گرافیکی برای مشتریان در دستههای متفاوت (انتخاب محیط گرافیکی دلخواه توسط مشتریان) است.
در پلتفرم جدید همراهپلاس فراز اگر منوی «بیشتر» را باز کنید اطلاعات جامع مربوط به باشگاه مشتریان نمایش داده میشود که در آن امکان افزودن اطلاعات سپرده، کارت، شبا و موبایل دیگران وجود دارد. همچنین دستگاههای متصل به همراه بانک ایران زمین نمایش داده میشود که میتوان آن را بهعنوان ویژگی جذاب این اپلیکیشن نام برد. همین طور در قسمت اعلانها امکان نمایش و فیلتر کردن پیامهای مختلف وجود دارد که شامل پیامهای باشگاه، پیامهای پرداختی، پیامهای متفرقه و پیک بانک است.
اگر خواسته باشید از اخبار بانک مطلع شوید، در بخش اعلانها به نمایش گذاشته میشود. همچنین تقویم به صورت ماهانه و ثبت رویداد روزانه نیز در پایان وجود دارد.
در پایان میتوان گفت همراهپلاس فراز بانک ایران زمین با حرکتی پرشتاب به سوی بانکداری تمام دیجیتال در حال حرکت است.
ایران زمین با همه امکانات و توانایی خود ازجمله همراهپلاس فراز طبق قوانین و مقررات حاکم بر شبکه بانکداری کشور به سوی بانکداری تمام دیجیتال در حال حرکت است.
لینک خبر: https://eghtesadmand.ir/?p=569921