شناسایی اموال مازاد ایران زمین در هرمزگان؛ مدیران ارشد بانک ایران زمین در سفر به استان هرمزگان، با همکاران شاغل در این استان دیدار کردند.
به گزارش اقتصادمند، در سفر استانی عضو هیأت سرپرستی، مدیر امور شعب و مدیر امور اموال تملیکی بانک ایران زمین به استان هرمزگان، محمود حسنشاهی بهعنوان مدیر شعب استانهای فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد و خسرو جمشیدی بهعنوان معاون مالی و اداری منطقه معرفی شدند.
قدرتاله عبداللهی در دیدار با همکاران استان ضمن توضیحاتی درباره شرایط حال حاضر بانک، گفت: ما در حال حاضر شاهد رشد و تعالی بانک ایران زمین هستیم و آیندهای روشن در انتظار بانک است.
وی خاطرنشان کرد: همه باید در قبال سازمان خود تعصب داشته باشند و هیچکس نباید در مقابل تخریبهای ناجوانمردانه و یا انتشار اطلاعات نادرست و غیرواقعی، بی تفاوت باشد. بلکه باید علاوه بر تولید و انتشار محتوای صحیح، نسبت به اطلاعات غلط منتشر شده نیز واکنش نشان دهد.
عبداللهی با تاکید بر اهمیت جذب منابع، به تشریح خدمات کارمزدی همچون گشایش اعتبار اسنادی و صدور ضمانتنامهها پرداخت و افزود: باتوجه به موقعیت استراتژیک استان هرمزگان، انتظار مدیران در این بخش بیش از دیگر مناطق است.
عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین، نیروی انسانی توانمند را مهمترین دارایی بانک دانست و بیان کرد: ساختار، برنامه و نیروی انسانی بهعنوان سه رکن اصلی سازمان و پیشران مهم برای رشد و توسعه مطرح هستند و در این بین مهمترین رکن نیروی انسانی است که دو رکن دیگر نیز توسط همین سرمایههای بانک ساماندهی میشوند.
عبداللهی با تاکید بر انجام کار تیمی و افزایش همدلی بین کارکنان گفت: همه همکاران همچون اعضای یک خانواده هستند و باید جهت نیل به اهداف عالی بانک دست در دست یکدیگر داده و تمام پتانسیل خود را بکار گیرند.
وی همچنین با تشریح بانکداری دیجیتال بهعنوان یکی از نقاط قوت بانک ایران زمین بیان کرد: ما بهعنوان یک سازمان پیشرو در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال، باید نیازهای جامعه را شناسایی کرده و برای آنها برنامهریزی کنیم.
تعیین تکلیف اموال مازاد بانک
در ادامه جلسه مدیر امور شعب بانک ایران زمین ضمن تاکید دوباره بر جلوگیری از اتلاف منابع و اهمیت موضوع جذب منابع گفت: برای دستیابی به فرمولها و روشهای کارآمد، مدیران ستادی باید پیوسته با همکاران شعب که فرماندهان گردانهای بانک و نقطه تماس بانک با مشتری به شمار میروند، در تماس باشند. برای بهبود روند مشترییمداری، ابتدا باید جایگاه خود را مورد واکاوی قرار داده و سپس هنگامی که نسبت به جایگاه خود آگاهی کامل پیدا کردیم، میتوانیم روند خدمترسانی را بهبود دهیم.
وحید علیزاده همچنین از طرح جامع بازاریابی در سال 1403 خبر داد و افزود: هماکنون این طرح به همه مناطق ارسال شده است که هدف اصلی آن علاوهبر جذب منابع و افزایش سهم بازار ایجاد پویایی کارکنان در تمام سطوح و هدفمند کردن بازاریابی است.
در پایان حسنشاهی ضمن قدردانی از حضور مدیران عالی بانک در استان هرمزگان گفت: درراستای سخنان ارزشمند مدیران، تیم مدیریتی این منطقه جهت تحقق همه اهداف سازمان، برنامه جامع عملیاتی 1403 را در همه زمینهها طراحی و به کارکنان منطقه ابلاغ کرده است.
مدیر منطقه با اشاره به بازاریابیهای اخیر شعب بیان کرد: منطقه فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در ماههای اخیر تغییراتی را در روند بازاریابی خود ایجاد کرده است که نتیجه آن بکارگیری همه پرسنل شعب، افزایش روحیه و پویایی و همدلی همکاران است.
وی نیروی انسانی منطقه را افرادی قدرتمند و توانا دانست و خاطرنشان کرد: با وجود چنین همکارانی رشد و تعالی بانک امری قطعی است.
مدیران عالی بانک در این سفر از شعب بندرعباس، قشم و مهمانسراهای استان بازدید کردند و ضمن شناسایی اموال مازاد بانک، تعیین تکلیف آن را به مدیر امور اموال تملیکی واگذار کردند.
لینک خبر: https://eghtesadmand.ir/?p=571404