برنامهریزی صحیح جهت تحقق اهداف ابلاغی؛ باید با برنامهریزی، تقسیم اهداف بلندمدت به هدفهای کوتاهمدت، بازاریابی خرد و کلان و شناسایی مشتریان بالقوه شاهد تحقق اهداف ابلاغی باشیم.
به گزارش اقتصادمند، جلسه ماهانه شعب استانهای گیلان، قزوین و زنجان با حضور مدیر، معاون، روسا و معاونان منطقه برگزار شد.
در این جلسه بهزاد ترویجی، مدیر استان بر لزوم تشکیل جلسات هفتگی به منظور برنامهریزیهای لازم درجهت تحقق اهداف ابلاغی در شاخصهای مختلف تاکید کرد و طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس را عاملی مهم درجهت پاسخگویی به نیاز مشتریان متقاضی این طرح بیان کرد.
ترویجی از همکاران خواست تا با معرفی دقیق سرویسها و خدمات بانک درجهت جذب و رضایت مشتریان تلاش کنند.
مدیر استان بر ضرورت رعایت نظافت، پاکسازی فضای داخلی و انضباط در بایگانی شعب تاکید کرد و پیروی از الگوهای مورد تایید بانک را الزامی خواند.
ترویجی بر نحوه برخورد با مشتریان بالفعل و بالقوه و جذب آنان تاکید کرد و به روسای شعب گفت: شایسته است در این خصوص به عملکرد همکاران نظارت بیشتری داشته تا در زمان مراجعه مشتریان به شعب علاوه بر معرفی کامل محصولات بانک، با برخورد مناسب شاهد افزایش رضایتمندی و درنهایت افزایش سهم بازار منطقه باشیم.
ترویجی لازمه رشد شعب و بهبود جایگاه در بین دیگر شعب کشور را در گرو تلاش مضاعف همه همکاران دانست و افزود: برای دستیابی به موفقیت باید با برنامهریزی، تقسیم اهداف بلندمدت به هدفهای کوتاهمدت، بازاریابی خرد و کلان و شناسایی مشتریان بالقوه به گونهای عمل کنیم تا شاهد تحقق اهداف ابلاغی باشیم.
بنابر اعلام روابط عمومی، در ادامه مصطفی شبانیان معاون اداری و مالی منطقه، عملکرد شعب در بخشهای مختلف همچون تسهیلات، تعهدات و بانکداری مدرن را مورد تحلیل و بررسی قرار داد و گفت: لازم است مسئولان شعب در جلسات با همکاران خود ضمن تعیین اهداف هفتهای و شناسایی هرچه دقیقتر مشتریان هدف، سعی در تحقق هدف تعیین شده در ماه جاری داشته باشند.
لینک خبر: https://eghtesadmand.ir/?p=571972