تشکیل کارگروه خدمات تلفن همراه ویژه پیادهروی اربعین؛ ضروری است تا برای نظم و انسجام بیشتر برای خدماترسانی به زائران حسینی در روزهای پیادهروی اربعین، کمیته یا کارگروهی در اتحادیه صنف تلفن همراه تهران تشکیل شود.
به گزارش پایگاه خبری اقتصادمند، نایب رییس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران که در موکب صاحبالزمان حضور دارد با بیان این مطلب اظهار داشت: غرفه تعمیرات موبایل موکب صاحبالزمان که از 10 روز مانده به اربعین حسینی کار خود را آغاز کرده همچنان به زائران کربلا خدماترسانی میکند.
سعید اشتیاقی افزود: از چند سال پیش غرفه تعمیرات و خدمات جانبی موبایل در موکب صاحبالزمان خیرین تهران مستقر شده و به زائران اربعین خدماترسانی میکند و امسال نیز این غرفه برپا شده و طی فراخوانی که انجام شد، اعضای اتحادیه صنف صوت و تصویر و تلفن همراه تهران هم در این زمینه مشارکت کردند.
وی درباره انواع خدمات قابل ارائه در غرفه موبایل موکب عمود 828 اظهار داشت که در این غرفه انواع خدمات تعمیرات موبایل شامل تعمیر و تعویض کابل شارژ، خرابی سوکت شارژر، باتری، شارژر، شکستگی السیدی، تاچ السی و … به زائرانی که در این مسیر راهپیمایی میکنند و نیاز به خدمات ضروری و فوری موبایل دارند، عرضه میشود.
اشتیاقی افزود: موکب صاحبالزمان خیرین تهران یکی از بزرگترین موکبهای بین مسیر نجف به کربلا در زمینی به مساحت 2.8 هکتار در عمود 828 قرار دارد و خدماترسانی آن متنوع است بهطوری که زائران پیادهروی اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا و همچنین برپاکنندگان برنامههای مذهبی در اربعین سالار شهیدان بهصورت شبانهروزی توانستند جهت تعمیر گوشیهای تلفن همراه و وسایل صوتی و تصویری خود، خدمات رایگان دریافت کنند.
بهگفته نایب رییس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران همچنین زائران اربعین حسینی در مدت زمانی که در موکب صاحبالزمان حضور داشتند از خدمات وای فای رایگان نیز استفاده میکردند.
وی با اشاره به مشارکت برخی از اعضای صنف در این امر خداپسندانه تصریح کرد: برخی از اعضای صنف صوت و تصویر و موبایل تهران با کمکهای مالی و همچنین اهدای لوازم و تجهیزات ضروری برای تعمیرات تلفن همراه و برخی از اعضا نیز با حضور در غرفه تعمیرات موبایل برای انجام کارهای تخصصی تعمیراتی برای رفاه حال زوار حسینی بهصورت شبانه روزی، خدمترسانی کردند.
نایب رییس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران ضمن تقدیر از همه کسانی که در این مسیر برای ارائه هرچه بهتر خدماترسانی به زائران پیادهروی اربعین کمک کرده و با ارسال تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کمکهای نقدی و حضور در غرفه برای خدماتدهی و تعمیرات موبایل همراهی و مساعدت کردهاند بر لزوم برنامهریزی دقیقتر و توسعه خدماتدهی در پیادهروی اربعین 1403 تأکید کرد.
اشتیاقی خاطرنشان کرد که ضروری است تا برای نظم و انسجام بیشتر در اینباره و بهرهگیری بیشتر و بهتر از توان و مساعدت اعضای صنف تلفن همراه برای خدماترسانی به زائران حسینی در روزهای پیادهروی اربعین، کمیته یا کارگروهی در اتحادیه صنف فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران تشکیل شود و این مهم با برنامهریزی و آمادگی پیش از موعد با مشارکت همهجانبه فعالان، بزرگان و پیشکسوتان صنف صوت و تصویر و موبایل، طراحی و اجرا شود.
در اینباره بیشتر بخوانید:
فراخوان خدمترسانی در غرفه موبایل عمود 828
لینک خبر: https://eghtesadmand.ir/?p=567828