پادرو نخستین کمپین چله را برگزار میکند؛ پادرو کمپین چله را برای نخستین بار در ایران با هدف توسعه کسبوکارهای کوچک و متوسط و بهرهمندی بیشتر از پتانسیلهای شبکههای اجتماعی برای فروش برگزار میکند.
به گزارش اقتصادمند، باتوجه به استقبال فروشگاههای اینستاگرامی از بلکفرایدی، پادرو در نظر دارد تا کمپین چله را بسیار گستردهتر برگزار کند و به افزایش فروش این کسبوکارهای کوچک کمک کند.
همزمان با شروع جشنوارههای فروش در بیشتر نقاط دنیا، پادرو در قالب یک کمپین ۴۰ روزه که از هفته اول آذرماه شروع شده است، فرصتی را برای همه فروشگاههای اینستاگرامی فراهم کرده تا بتوانند فروش خود را افزایش دهند و از مزایای ویژه این کمپین برای ارائه خدمات باکیفیتتر به مشتریان خود استفاده کنند.
کمپین چله، نخستین کمپین مشترک فروشگاههای خرد و متوسط است که در اینستاگرام برگزار میشود؛ پادرو بهعنوان یک فروشگاهساز در شبکههای اجتماعی، امکاناتی را برای فروشندگان خرد و متوسط در فضای اینستاگرام فراهم کرده تا بتوانند در این جشنواره که زمان مناسبی برای خریدهای آنلاین است، کسبوکار خود را ارتقا دهند و با ارائه تخفیفهای معقول اما جذاب و استفاده از تکنیکهای ویژه در بلک فرایدی و حراج یلدا، فروش خود را چندبرابر کنند.
این کمپین در فاز نخست خود و تنها در بلکفرایدی توانست باعث رشد بسیاری از فروشگاههای کوچک و متوسط شود؛ متوسط رشد مبلغ فروش فروشندگان در بلکفرایدی، بیش از ۳۸ درصد بود اما رشد در تعداد سفارشهای ثبت شده فقط در یک بازه سه روزه، بیش از ۱۱۹ درصد بوده است.
این اعداد نشان میدهند که استفاده از زیرساخت مناسب برای فروش و البته استفاده از تکنیکهای رایج فروش در شبکههای اجتماعی، میتواند به رشد و توسعه فروشگاههای کوچک کمک کند.
مدیرعامل پادرو با بیان اینکه بیشتر فروشگاههایی که از ابزارهای پادرو برای کسبوکار خود بهره میبرند، رشد را تجربه میکنند، گفت: «بهره بردن از تکنیکهای خاص فروش در شبکههای اجتماعی موضوعی است که کسبوکارها نیاز دارند آن را بیاموزند و استفاده از دو محصول پادروشاپ که فروشگاهساز مناسب برای شبکههای اجتماعی و پادروپین که زیرساختهای مورد نیاز برای ارسال سفارشها را فراهم میآورد، به آنها کمک میکند تا امکان دریافت و پردازش تعداد زیاد سفارشها را داشته باشند و بتوانند با حمایت پادرو، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند».
پشوتن پورپزشک، فروشگاههایی را مورد اشاره قرار داد که در روزهای عادی بین ۱۵ تا ۲۰ عدد سفارش داشتند و در زمان بلکفرایدی سفارش خود را به بیش ۳۰۰ عدد در روز رساندهاند.
جالب اینکه در این فروشگاهها، خبری از جوایز گرانقیمت و حتی ارسال رایگان نیست بلکه با استفاده از زیرساخت مناسب و تکنیک فروش، موفق شدهاند سفارشها را به ۱۰ تا ۲۰ برابر بیشتر از سفارش روزهای عادی خود برسانند.
یکی از اهداف کمپین چله استفاده از پتانسیلهای موجود در بازار تجارت اجتماعی برای رشد کسبوکارهای کوچک و متوسط و کمک به پایداری آنها است؛ به همین دلیل علاوهبر ارائه امکانات ویژه بازاریابی و هدایت خریداران به سمت این فروشگاهها، سعی کرده با روشهای مختلف ازجمله اعطای جوایز جذاب از یک سو به جلب رضایت مشتریان علاقمند به خرید از فروشگاههای اینستاگرامی که طرفدار خریدهای آسان و راحت نیز هستند بپردازد و از سوی دیگر هیجان کمپین را نیز برای مخاطبان دوچندان کند.
پورپزشک در ادامه تصریح کرد: «پادرو همچون گذشته، قصد دارد با حمایت از فروشگاههای کوچک و متوسط که در شبکههای اجتماعی فعال هستند، به توسعه و پایداری این بازار بزرگ بهعنوان بزرگترین بازار خردهفروشی آنلاین کشور کمک کند. بهطور معمول فروشگاههای کوچک سرمایه یا بودجه کافی برای تبلیغات اثرگذار یا تامین جوایز مورد علاقه مشتریان خود را ندارند و پیوستن به کمپین چله به آنها کمک میکند تا بتوانند رشد و فروش بزرگ جمعی را تجربه کنند. درحقیقت پادرو در این کمپین، در نظر دارد تا با همراه کردن تعداد مناسبی از فروشگاههای فعال، کمپینی اثرگذار را برگزار کند که هر یک از آنها به تنهایی امکان آن را نداشتهاند».
بلکفرایدی، جشنواره فروش یلدا یا نوروز فرصتهای خوبی برای فروشندگان هستند تا بتوانند با استفاده از تنوع کالا و ارائه تخفیف، مشتریان خود را افزایش داده و دامنه کسبوکارشان را توسعه دهند.
مدیرعامل پادرو بر این باور است که این تکنیک در تجارت الکترونیک باعث موفقیت و افزایش فروش بلندمدت در بسیاری از فروشگاههای بزرگ اینترنتی در بیشتر کشورهای جهان و حتی ایران شده است و ما در پادرو معتقدیم این روش برای کسبوکارهای فعال در شبکههای اجتماعی نیز موفقیت به همراه خواهد داشت.
بهگفته وی فروشگاه آنلاین و مناسبسازی شده، اتصال به صفحه اینستاگرام فروشگاه، تبلیغات هوشمند، مدیریت مشتریان، درگاه امن پرداخت، ارسال سفارشها با امکان رهگیری و مدیریت کمپین تبلیغاتی ازجمله امکاناتی است که پادرو در اختیار فروشگاهها قرار میدهد تا بدون نگرانی بتوانند با تمرکز بر کار خود، فروش بیشتر و حجم سفارش بالاتر را به راحتی مدیریت کنند و در یک بازه زمانی مشخص درآمد بیشتری کسب کنند.
بنابر اعلام روابطعمومی پادرو، تا به امروز بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه به این کمپین پیوستهاند و تنوع کالا در دستهبندیهای مختلفی را برای کاربران فضای آنلاین فراهم کردهاند. این کمپین که برای نخستین بار در ایران برگزار میشود، بهترین امکان برای توسعه کسبوکارهای کوچک و متوسط است که پتانسیل رشد و توسعه را دارند و از پتانسیلهای شبکههای اجتماعی برای فروش استفاده میکنند.
پادرو این کمپین را با همراهی و مشارکت آژانس خلاقیت پیلبان و اینفلوئنسرهای بزرگ در شبکههای اجتماعی برگزار میکند که فاز نهایی آن، یعنی خرید از فروشگاههای منتخب در نیمه دوم آذرماه و همزمان با تدارک برای خریدهای شب یلدا برگزار خواهد شد.
لینک خبر: https://eghtesadmand.ir/?p=569193