دیدار نوروزی مدیران ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی؛ مدیران ارشد بانک ایران زمین به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ و بهمنظور قدردانی از زحمات کارکنان، با همکاران ادارات مرکزی دیدار کردند.
به گزارش اقتصادمند، رییس هیأت سرپرستی بانک ایران زمین، در این دیدار ضمن تبریک سال نو به تمامی همکاران، از زحمات یکایک کارکنان، قدردانی کرد و گفت: امیدوارم در سال جدید با هماهنگی، همدلی و وفاق بیشتر بتوانیم مسیری که برای موفقیت بانک ترسیم شده است، پیموده و شرایط متناسب و مطلوبی را برای مشتریان و همکاران در بانک ایران زمین رقم بزنیم.
عبدالمجید پورسعید، پیشرفت امروز بانک را نتیجه زحمات بی وقفه همه همکاران و مشارکت مستمر آنان بیان کرد و افزود: همکاران در سال ۱۴۰۳ همانند سال های گذشته با درایت، تمام توان خود را به کار گیرند و جایگاه بانک ایران زمین را به آن شکل که در شأن همکاران و مشتریان این بانک است، حفظ کنند.
علیرضا کریمی، عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین مصادف شدن روزهای ماه رمضان و عید نوروز را مبارک برشمرد و اضافه کرد: امیدوارم به برکت این روزهای مبارک، خداوند متعال سال پیش رو را سالی پربرکت برای همه هموطنان، سرزمین مان و همکاران در بانک ایران زمین قرار دهد و همکاران ما با توان و وسعت دید بیشتر درجهت اعطلای نام ایران زمین و افزایش رضایت مشتریان گام بردارند.
کریمی، همبستگی و تعهد میان همکاران بانک ایران زمین را ستودنی دانست و افزود: تکتک همکاران بانک ایران زمین بهترین هستند و دست در دست هم به تمامی اهداف خواهند رسید.
قدرتاله عبداللهی، عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات یکایک کارکنان بانک در سال ۱۴۰۲، از تمامی همکاران خواست تا با اهتمام و جدیت بیشتر برای رشد و ارتقا جایگاه بانک در نظام بانکی کشور تلاش کنند.
عبداللهی مسئولیت کارکنان در شعب و ستاد را در سال جدید بسیار پر اهمیت بیان کرد و گفت: همکاران باید تلاش مضاعف و دقیق تری برای حفظ منافع بانک و پیشرفت عملیاتی در حوزه بانکداری داشته باشیم.
وی از تمامی همکاران خواست تا با همت و کوشش بیشتر این امکان را در اختیار مدیریت ارشد بانک قرار دهند تا بتوانند گامهای موثرتری ازجمله ایجاد امکانات رفاهی و معیشتی بیشتر در اختیار همکاران قرار دهند.
عبداللهی حرکت به سمت تحول دیجیتال در بانک ایران زمین را از اولویتهای اصلی این بانک طی سالهای اخیر بیان کرد و افزود: امروز باتوجه به زیرساختهای ایجاد شده از سوی بخش فناوری اطلاعات، زمان بهرهبرداری و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بانک رسیده است.
این عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین، بیشترین پتانسیل این بانک را سرمایه انسانی دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم در کنار یکدیگر با همدلی و مشارکت در سال جدید بتوانیم در قبال دستاوردهای بدست آمده، رضایت مشتریان را جلب کنیم.
وحید علیزاده، مدیر امور شعب بانک ایران زمین در این دیدار از زحمات مدیران ارشد بانک قدردانی کرد و گفت: مدیران عالی بانک همیشه همراهی و همکاری مطلوبی با کارکنان شعب و امور شعب داشته اند و امیدواریم در سال جدید بتوانیم با عملکردی بهتر، پاسخگوی زحمات آنان باشیم.
دیدار نوروزی از شعب پایتخت ایران زمین
بنابر اعلام روابط عمومی بانک ایران زمین، همچنین با فرارسیدن سال 1403 و عید نوروز، مدیران ارشد بانک ایران زمین به همراه مدیران امور شعب و امور روابط عمومی این بانک از شعب شهر تهران بازدید کردند.
عبدالمجید پورسعید، رئیس هیأت سرپرستی بانک ایران زمین هدف از این دیدار را تجدید میثاق و پیمانی دوباره با همکاران شعب بیان کرد و گفت: کارکنان شاغل در شعب با همت و درایت محیط اطراف شعب را بررسی کرده و با معرفی دقیق خدمات به کسبه و سازمانهای محل، آنها را ترغیب به افتتاح حساب و دریافت سرویسهای بانک میکنند.
پورسعید، همبستگی میان همکاران ستاد و شعب را عامل اصلی موفقیت بانک ایران زمین برشمرد و افزود: انجام کار تیمی و مشارکت در امور بین تمامی واحدهای بانک، بیشک باعث تسریع در ارائه خدمات به مشتریان و رضایت آنان خواهد شد.
قدرتاله عبداللهی، عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین در دیدار با کارکنان شعب تلاش و استمرار در یادگیری و آموزش مفاهیم بانکی را از اولویتهای مدیریت ارشد بانک در سال جدید بیان کرد و گفت: مدیران ادارات مرکزی، روسا و معاونان شعب باید با آخرین مطالب و مفاهیم بانکی آشنا بوده تا بتوانند آن را به همکاران زیرمجموعه خود آموزش و آگاهی همکاران را افزایش دهند.
در این دیدار ضمن بررسی عملکرد شعب، راهکارهای مناسب درجهت ارائه خدمات مطلوب از سوی مدیریت ارشد بانک به همکاران داده شد.
لینک خبر: https://eghtesadmand.ir/?p=570860